Veel Gestelde Vragen
Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons dan een email hello@youseum.art. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Is Youseum open?
Vanwege de op 24 februari aangekondige maatregelen zijn we wij helaas gesloten tot 30 maart. We houden je op de hoogte via onze website en social kanalen.
Ik heb al een ticket geboekt voor Youseum. Wat nu?
Je ticket blijft natuurlijk gewoon geldig! Zodra we weten wanneer we weer open mogen, kun je met ons contact opnemen via hello@youseum.art om de datum van je ticket aan te aanpassen.
Kan ik mijn ticket annuleren en mijn geld terugkrijgen?
Wij geven helaas geen geld terug.
Kan ik een ticket aan de deur kopen?
Tickets kunnen op dit moment uitsluitend via onze website worden gekocht.
Kan ik op een ander tijdstip komen dan de tijd die op mijn ticket staat vermeld?
Om te zorgen dat het niet te druk wordt bij Youseum kunnen we je helaas alleen toelaten op het tijdstip dat op je ticket staat vermeld.
Moet ik mijn ticket uitprinten?
Dat mag, maar is niet nodig! Wij proberen zo lief mogelijk te zijn voor alle bomen. Je kunt je ticket laten zien op je telefoon, die heb je sowieso nodig voor het maken van alle selfies. 🙂
Wat moet ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Check eerst je spam. Als je ticket daar niet instaat, kun je ons een berichtje sturen via support@youseum.art en nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Mag ik foto’s en video’s maken?
Yes! Dat mag zeker! We zijn een museum dat gemaakt is om content door een lens te maken. Groot, klein, alles mag! Vergeet vooral onze hashtag #youseum niet te gebruiken.
Kan ik mijn museumjaarkaart gebruiken bij Youseum?
De museumjaarkaart accepteren wij niet.
Blijf op de hoogte! Meld je aan voor onze nieuwsbrief
Leuk! Je ontvangt vanaf nu onze nieuwsbrief