Wat Ga Jij Van Amsterdam Maken in 2020?

June, 16th 2020

Amsterdam 2020

Een recent artikel in de krant Het Parool heeft ons allen aan het denken gezet over de
toekomst van Amsterdam. We denken na over wat de voorspelling van continue
verandering en groei in zal houden voor onze gemeenschap van digitale creators.

Amsterdam 2020

Een ding is zeker: de groei van de industrie en techniek in Amsterdam en Europa zorgt voor een grote impact op de ontwikkeling van de technologie. Deze innovatie zal op zijn beurt ervoor zorgen dat de consumenten van digitale cultuur een aantal van de meest invloedrijke culturele figuren zullen worden.

Amsterdam 2020

Want laten we eerlijk zijn: digitale nomaden, expats en een jonge generatie digitale
culturele makers en consumenten begrijpen wat het betekent om op afstand te wonen en werken. Overal en altijd. Want als je wereld je oester is, zit je niet vast aan een bepaalde plek, toch?

Amsterdam 2020

Misschien is dat wel zo. Maar bij Youseum hebben we een iets andere visie voor
Amsterdam. Een toewijding aan creatie en innovatie staat centraal in onze missie bij
Youseum… Maar daarbij hoort het vermogen om mensen op één plek en tijd samen te
brengen. Wij geloven in een gelijktijdige online en offline community, waarbij een
toewijding om te organiseren rond saamhorigheid, spontaniteit, plezier en ontdekking, de soms vervreemdende effecten van constante innovatie in het digitale tijdperk kan helpen bestrijden.

Amsterdam 2020

Dit is waarom Amsterdam de perfecte locatie voor Youseum is, omdat de stad een kruising is tussen langdurige inzet voor gemeenschap en saamhorigheid én vooruitstrevende innovatie met potentie om het leven in 2020 (en daarna) te verbeteren.

Amsterdam 2020

Begrijp ons niet verkeerd: deze tijden kunnen eng zijn. De gedachte dat elementen uit ons verleden en ons zijn verloren kunnen gaan, of dat nu in Amsterdam of ergens anders is, kan een onzekere toekomst verontrustend maken.

Amsterdam 2020

Daarom concentreren we ons bij Youseum op het verzamelen van een gemeenschap rond een simpele boodschap: maak van je toekomst een creatieve onderneming. Put uit je verleden, stel de grote vragen en neem deel aan het nu.